HELICA - integrált ügyviteli rendszer kis- és középvállalkozásoknak
HOME
integrált ügyviteli rendszer kis- és középvállalkozásoknak
   
Az integrált ügyviteli rendszerek jelentősége


A Helica legfontosabb előnyei

Rendszer kiépítés és egyéb szolgáltatások

Támogatás

Műszaki feltételek

Kapcsolat


Mit tud a Helica?


A Helica egy integrált ügyviteli rendszer, melyet elsősorban a kis- és középvállalkozások igényei szerint fejlesztettünk. A fejlesztés során fő szempont volt, hogy a rendszer segítse a vállalat hatékonyságának és versenyképességének növekedését. Ennek elsődleges eszközei a folyamatokhoz történő alkalmazkodás képessége és a könnyű kezelhetőség. A Helica rendelkezik mindazokkal a funkciókkal és képességekkel, amelyek egy korszerű ügyviteli rendszert jellemeznek.

Képes mindazokat a vállalati folyamatokat lekövetni, amelyek a kis- és középvállalatoknál általában megtalálhatóak (pl. beszerzés, raktározás, értékesítés, számlázás, ügyfélkezelés). Ugyanakkor nem terheli a rendszert feleslegesen olyan funkciókkal, amelyeket az adott vállalkozás nem tud kihasználni (pl bérszámfejtés, HR, vagy könyvelés).

Biztosítja a szükséges információk rendelkezésre állását. A vezetők számára döntéseik meghozatalához igény szerinti kimutatásokat készít az állapotokról és trendekről. A Helica az előre meghatározott listák és kiértékelések mellett lehetővé teszi, hogy a felhasználó saját maga is létrehozhasson ilyeneket, vagy módosíthassa a meglévőket egy egyszerű és rugalmas eszköztár segítségével, az adat hozzáférési jogosultságának megfelelően.

Képes adatokat exportálni szinte bármilyen rendszerbe. MS SQL adatbázison alapul a működése, így különösen könnyen kommunikál olyan rendszerekkel, amelyek szintén SQL adatbázist használnak. Lehetőség van adatimportra egyéb rendszerekből is interfacenek segítségével. Mivel sokféle rendszert képes adatokkal kiszolgálni, a szoftver megteremti annak lehetőségét, hogy a vállalat kapcsolódhasson az elektronikus piacokhoz.

A rendszer integrált adatkezelést valósít meg. Az adatokat csak egyszer kell bevinni a rendszerbe, a bevitt és tárolt adatot az egész rendszer használja. Ez kiiktatja ugyanannak az adatnak több helyen és/vagy többszörösen történő rögzítését és az ebből eredő hibákat.

Megbízható adatkezelés jellemzi. Az adatbáziskezelés kliens/szerver architektúrán alapul. Ez azt jelenti, hogy az adatok egy nagy megbízhatóságú központi szerveren SQL adatbázisban vannak, a felhasználó gépén csak a program fut, nincsenek helyi adatok. Ez növeli az adatbiztonságot és segíti az adatvédelmet. Mivel a szerver csak befejezett tranzakciót rögzít, ezért egy esetleges áramszünet sem eredményez adatsérülést, automatikusan visszaáll a tranzakció előtti utolsó érvényes állapot. Emellett a program külön naplóz minden adatváltoztatást, rögzítve a változás pontos időpontját és a felhasználó adatait.

Igazi multiuser (többfelhasználós) rendszer. Bármennyien dolgozhatnak egy időben a rendszerben, azonban egy adatot egyszerre csak egy felhasználó módosíthat. A rendszer lokális hálózaton alapul, de egyedi igény esetén lehetőség van internetes felületről történő adatelérésre is.

Részletesen konfigurálható jogosultsági rendszere van. Ezáltal biztosítható, hogy a vállalat érzékeny adatait csak az erre jogosult személyek kezelhessék, ugyanakkor ez ne akadályozza az adatok szükséges áramlását.

Megbízható mentési rendszer jellemzi. Ez egyrészt az SQL adatbázis jellemzőin, másrészt a szerveroldali adatbáziskezelésen alapul.

Könnyen menedzselhető. A rendszer-adminisztrátor bármikor, akár menet közben is beavatkozhat a rendszer működésébe. Képes egyes felhasználókat, csoportokat letiltani és engedélyezni, jogosultságokat módosítani.

A rendszer kezelése egyszerű, könnyen elsajátítható. A felületek egységes kialakításának köszönhetően ha valaki egy bizonylat kezelését megtanulja, képes az összes kezelésére. Néhány alapvető kezelési eszköz és szabály elsajátítása után mindenki biztonságosan el tud navigálni egy tetszőlegesen bonyolult rendszerben is.