A Helica előnyei más ügyviteli rendszerekkel szemben az alábbiak:
ALKALMAZKODÓKÉPESSÉG
A Helica a vállalat alsóbb szintű folyamatainak optimalizálását és automatizálását úgy biztosítja, hogy közben nem kényszeríti a vállalatot a bevált, jól működő, vagy speciális üzleti folyamatok megváltoztatására, azok szoftverhez való igazítására.
A szoftver magja a modulokat ajánló rendszerektől eltérő konstrukció, innovatív megoldás. Lehetővé teszi, hogy a legkülönbözőbb, speciális üzletviteli folyamatokkal rendelkező cégek is alkalmazhassák. A szoftver egységei és alapfolyamatai képesek funkcionális területek (pl. beszerzés, raktározás, számlázás) szerinti modulokként működni. Ugyanakkor a nem programszintű változtatások (paraméterezés) segítségével képesek pontosan átvenni az adott vállalat ügyviteli folyamatait. Eközben a szoftver biztonságos, precíz működése nem sérül. A testre szabás széles spektrumban történhet, ezáltal a legkülönbözőbb üzleti folyamatokat képes rendszerébe illeszteni. Így a néhány főt foglalkoztató autókereskedéstől kezdve egy több 100 fős termelő vállalatig sokféle vállalkozás ügyvitelét kiszolgáló rendszer állítható össze.
RUGALMASSÁG
A Helica rugalmasan képes követni a vállalati folyamatok változását. A rendszer bármikor módosítható, továbbfejleszthető a Megrendelő igényei szerint. Maga a Megrendelő is képes kisebb változtatások végrehajtására, mint például a megváltozó ÁFA-szabályokhoz való igazodás, új kimutatások létrehozása.
Ezáltal a vállalati folyamatok nem megkövült struktúraként léteznek. A vállalat továbbra is alkalmazkodni tud a megváltozó körülményekhez, nem köti meg egy merev ügyviteli rendszer.
KITŰNŐ ÁR-ÉRTÉK ARÁNY
A Helica testreszabásakor olyan funkcionalitás épül ki, amelyet a Megrendelő igényel. Ez teszi lehetővé, hogy a Megrendelő valóban csak azt veszi meg, amire szüksége van. Ezzel pénzt és időt spórol: nem fizet használhatatlan funkciókért és nem terheli munkatársait azok kerülgetésével a rendszer használata során. Könnyebb a program kezelésének elsajátítása, hiszen csak a valóban használandó funkciókat kell megismerni.
KOMPLEXITÁS
Cégünk nem csak egy ügyviteli szoftvert kínál, hanem képes komplett ügyviteli megoldást nyújtani Megrendelőinek.
Felmérve a vállalat üzleti folyamatait, azokat maximálisan kiszolgáló számítástechnikai rendszert készítünk, amely magában foglalja a Helica szoftvert, az azt használó számítógépeket és hálózatot, a dokumentumok archiválásának biztosítását.
A rendszerbe beépítettük az interneten keresztüli kommunikáció és üzletvitel, valamint a PDA-ról GPRS-en keresztüli kommunikálás lehetőségét. Kamera-, beléptető vagy ügyfélhívó rendszer is integrálható.
Igény szerint javaslatot teszünk az ügyvitel optimalizálására, majd a Helica segítségével megvalósítjuk azt.